Ανακοίνωση για τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου για δώδεκα (12) άτομα για την υλοποίηση του έργου «SHOW – SHared automation Operating models for Worldwide adoption» με κωδικό έργου 875530.
Η e-Trikala Α.Ε., έχοντας υπόψη:
- Την παρ.8 του άρθρου 6 Ν. 2527/97 όπως αναριθμήθηκε με την παρ.3 του άρθρου 10 του N. 3812/2009 και συμπληρώθηκε με την παρ.3 του άρθρου 30 του Ν.4314/14.
- Τις διατάξεις της παρ.5 του άρθρου 14 του Ν.4403/2016 (ΦΕΚ 125 Α΄).
- Τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν. 4325/2015 ( ΦΕΚ 47 Α ΄) «Απλούστευση και επιτάχυνση των διαδικασιών προσλήψεων εποχικού προσωπικού και συμβάσεων μίσθωσης έργου».
- Την υπ’ αρ. 03/2020 απόφαση Δ.Σ. για αποδοχή ένταξης της e-Trikala Α.Ε. στο έργο «SHOW – SHaredautomation Operating models for Worldwide adoption» και την έγκριση της πρόσληψης έκτακτου προσωπικού στην e-Trikala Α.Ε. με σύμβαση μίσθωσης έργου.
- Τις υποχρεώσεις της e-Trikala Α.Ε. που απορρέουν στο πλαίσιο υλοποίησης του ανωτέρω έργου.
Α ν α κ ο ι ν ώ ν ε ι
Τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου δώδεκα (12) ατόμων για την κάλυψη των αναγκών της Αναπτυξιακής Εταιρείας του Δήμου Τρικκαίων e-Trikala A.E., που εδρεύει στα Τρίκαλα, για τη διοίκηση, διαχείριση και υλοποίηση των δράσεων του εγκεκριμένου έργου «SHOW – SHared automation Operating models for Worldwide adoption» του Ευρωπαϊκού προγράμματος “Ορίζοντας 2020” (Horizon 2020), το οποίο αποτελεί το χρηματοδοτικό πλαίσιο της ΕΕ για την Έρευνα και την Καινοτομία που καλύπτει την περίοδο 2014-2020.
Η Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ του Δήμου Τρικκαίων, e-Trikala ΑΕ, κατά την τρέχουσα περίοδο συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “SHOW” με στόχο να υλοποιήσει τον πιλότο του ευρωπαϊκού έργου και να επιδείξει τα πολλαπλά οφέλη συνδεδεμένων και ηλεκτρικών στόλων αυτόνομων οχημάτων κοινωφελούς χρήσης σε συνεργατικές Δημόσιες Συγκοινωνίες. Ειδικότερα, θα δρομολογηθούν αυτόνομα οχήματα, λεωφορεία ή ταξί σε κανονικές γραμμές της πόλης.
Η πιλοτική δοκιμή στοχεύει στον προσδιορισμό σεναρίων χρήσης της αστικής αυτοματοποιημένης κινητικότητας, που εγγυώνται υψηλή αποδοχή, πραγματική ζήτηση από τον χρήστη και αποδοτικότητα κόστους υπό ρεαλιστικές συνθήκες λειτουργίας, τηρώντας νομικούς, επιχειρησιακούς και δεοντολογικούς περιορισμούς. Επιπλέον, στοχεύει στον προσδιορισμό νέων επιχειρηματικών ρόλων και στην ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων και εκμεταλλεύσιμων προϊόντων/υπηρεσιών, για βιώσιμη αυτοματοποιημένη λειτουργία στόλων οχημάτων σε αστικά και περι-αστικά περιβάλλοντα. Η πιλοτική δοκιμή θα λάβει υπόψη την τοπική φυσική και ψηφιακή υποδομή, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας. Θα επιδιωχθεί η βελτίωση της ενεργειακής απόδοση του συνολικού μεταφορικού συστήματος της πόλης των Τρικάλων και η διασφάλιση της ασφάλειας των ευάλωτων και μη συνδεδεμένων με την κυκλοφορία συμμετεχόντων μέσω κατάλληλων διεπαφών. Στόχο αποτελεί η ανάπτυξη στόλων οχημάτων για πιλοτικές δοκιμές, στοιχείων υποδομής και συνδεδεμένων υπηρεσιών (DRT) που να πραγματοποιήσουν και να επικυρώσουν απρόσκοπτες, προσωποποιημένες και κοινωφελούς χρήσης Συνεργατικών Συνδεδεμένων Υπηρεσίες Αυτόματων Οχημάτων (CCAV) για όλους τους μετακινούμενους, σε πραγματικό αστικό και περι-αστικό περιβάλλον κυκλοφορίας.
Με βάση τα στοιχεία από τον πιλότο, το έργο θα αξιολογήσει, σε αστικό επίπεδο, τις επιπτώσεις των αυτόνομων συνεργατικών και ηλεκτρικών στόλων κοινωφελούς χρήσης μέσω μιας ολιστικής προσέγγισης αξιολόγησης επιπτώσεων. Θα μεταφέρει τα αποτελέσματα της έρευνας μέσω απόδειξης εναλλακτικών λειτουργικών σχημάτων και επιχειρησιακών μοντέλων σε τοποθεσίες που θα αναπαράξουν τα σχήματα και τα μοντέλα αυτά σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν. Θα υποστηρίξει την αποδεδειγμένη, βάσει στοιχείων, ανάπτυξη της αστικής αυτοματοποίησης της κυκλοφορίας μέσω κατευθυντήριων οδηγιών αναπαραγωγής συστημάτων, χαρτογράφησης οδών, προγραμμάτων αναβάθμισης και κατάρτισης για το μελλοντικό εργατικό δυναμικό, που θα αποτελέσουν είσοδο για δράσεις πιστοποίησης και τυποποίησης και προτάσεις πολιτικών για τις μεταφορές.